Известие

Collapse
No announcement yet.

Не зарежда батериту

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    А този от лада същият ли е като форма и параметри като моя ?
    Странна работа то половината неща по колата ми са съвместими с ладовите !?
    Знаеш ли колко пари евентуално струва ?
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

    Comment


    • #32
      това е електронен регулатор на напрежение, независимо как му казват българските майстори. той повишава или намалява тока плавно в ротора в зависимост от оборотите на двигателя. реле като на жигулите което да цъка и включва изключва тука няма щото това се прави с плавна регулировка от регулатора и реле не му трябва.
      диодния блок съдържа 6 изправителни диода и още 3 допълнителни, които се казват диодно трио.
      ако някой от изправителните диоди беше изгърмял, мощността на генератора щеше да спадне значително което се усеща лесно при ниски обороти с много включени консуматори. ако някой от диодното трио беше изгърмял , лампата щеше да изгасва при високи обороти и да светва когато газта се върне щото неговата задача е да подава информация на регулатора, а той да увеличава или намалява тока в ротора когато са ниски или високи оборотите за да се произвежда нужното електричество.
      лампата на таблото от едната страна е свързана към батерията, а от другата след диодното трио.когато генератора не работи, има потенциал между двата крака на лампата и тя свети т.е. на диодите има 0 волта. когато работи ,потенциал няма , в двата края има 12волта и тя не свети.
      когато регулатора здаде багажа, акумулатора се презарежда и кипи, щото няма кой да ограничава тока на генератора.тия 40 лева са заминали ей така.
      според мен е нагорял или окислен кабел или връзка.
      точка

      Comment


      • #33
        Е за 40 лева не ме е яд щото все пак четките бяха бая изтъркани !
        Алтернатора зарежда перфектно , незарежда единственно при палене трябва да вдигна оборотите до 2100 рпм. за да почне да зарежда след това проблеми няма ,до следващото палене !
        Буксите съм ги свил и почистил (нямаше окис) !
        Е щтом не е от "Регулатора" не е от "Диодите" не е от "Намотката" не е от "Буксите" !?
        Какво остава да е ????????????????????????????????????????????
        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

        Comment


        • #34
          нарочно не надух темата,защото мисля,че това е форум за запалянковци,а не съответната катедра на Техническия университет.По просто казано най вероятно ти липсва 1/3 от генератора и при пробил диод или фаза прави точно това.Няма смисъл да уточняваме видовете регулатоти.всички си имат своите предимства и недостатъци.Основния недостатък на бошовите,магнет марелли,валео искра и други от тоя тип е,че не следят за напрежението на акумулатора,а своето и при включване на повече консуматори напрежението спада значително.На стария модел на бош диодите са СЕЛЕНОВИ.кАзано по просто,като остареят и започват да не работят както трябва.Мериш ги,те здрави,всичко е наред,само дето работят като стар москвич и си даваш парите за тоя дето духа.Ладовия може да го намериш между 80 и 100 лв.Хем е по малък,хем е по мощен.Зарежда перфектно.Цялата кола започва да работи по друг начин.А със стария няма смисъл да се занимаваш.само е губене на време и пилене на нерви и едно голямо
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            Значи вчера замерихме напрежението показва 14 волта без консумативи и 12.2 волта с вкючено всичко де що има ! На мен ми намирисва на диодна плочка някой знае ли евентуално какви пари струва и каде се продават ?!
            А на тоя ладовския алтернатор дали ще му паснат ушите ?
            От каква лада по-точно ?
            Ти с такъв ли си , дай подробности !?
            Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

            Comment


            • #36
              днеска ше сложа на моята и ше ти кажа.Най важното е,че е под същея ъгъл захващането.Слагах такъв на един фиат и човека се роди.Руските генератори и стартери винаги са били на ниво.А за това,че половината неща от лада стават на алфа,си има и просто обяснение.И двете са фиат.Това,което си замерил,говори точно за диодна плочка или статорна намотка.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #37
                Добре де ама кажи от каква лада точно и какви пари струва !
                Според теб кое е по-добре да търся диодният блок или да взема руския генератор ?
                Каква е цената на диодният блок ?
                Ще съм ти благодарен ако пуснеш някоя снимка да руския алтернатор на твоята кола !
                Кажи и какви впечатления имаш от него и някакви трудности евентуално е скоито си се сблъскал докато си го монтирал !?
                Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                Comment


                • #38
                  Сложи ли го вече ?
                  Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                  Comment


                  • #39
                    Още не съм.За мой късмет са свършили и ще чакам до понеделник.За бошовите генератори има всякакави резервни части,включително и колекторни пръстени,но у нас не съм срещал голямо изобилие.Най лесно е да идеш в някоя морга и да купиш някой генератор,който е със същата задна част и да я смениш само нея.В нея са и диодния блок и статора.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #40
                      Е ще чякам в понеделник да пунеш снимки и да кажеш подробности !
                      Втора рака няма да вземам щото е същият бълбоч !
                      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                      Comment


                      • #41
                        нали и аз това се опитвам навсякъде да казвам.Много си ми далече , а нямам път към тебе.Иначе щях да взема една задна част от генератор и да оправиме шибания проблем.От осем години работя в чужбина и колегите електротехници са калпави,като събратята си по целия свят.Никъде няма специализирани училиша за автомобилна електротехника и виж от един азбучен проблем какво се получи.А това е нещо,което един специалист трябва да го открие за не повече от 2 минути.Като го сложа ще ти кажа какво точно трябва да направиш.Няма да е сложно.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #42
                          ОК !
                          Аз знам какво трябва да направя ама незнам тна оя руския генератор дали му съвпадат ушите и размера !
                          За това те питах от каква лада точно и някакъв номер на самия генератор !
                          Ако пуснеш и снимки ще е супер ! А и цена тва онова !
                          Щот ако е до 100 лева по добре да го взема и ще знам че е нов , отколкото да взема тоя диоден блок за 40-50 лева !
                          Чякам развитие в понеделник !
                          Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                          Comment


                          • #43
                            Съжалявам . брат,но се оказа доста сложно.Сложих го ,но на пръв поглед лесни неща,се оказаха проблем.За да го сложиш,трябва да го разглобиш и да завъртиш цялата задна част,за да не опира токовия кабел във всмукателния колектор.Освен това ,на предния капак се намалява отпред ръба на леглото на лагера,за да дойде шайбата на място.Прави се и нов обтегач .Не става с престъргване на ухото.С една дума,нужни са много инструменти и прецизност за да стане.Не те съветвам да го правиш.Пак ти се извинявам,че те подведох.Ако имаш инструментите,може и да го направиш,но от това,което се пусна по темата,все повече се уверявам,че нещо куца в БГ.Време е да се връщам.Пусни ми съобщение или са обади в скайп,за да ми кажеш до къде си стигнал.
                            Last edited by mordohy; d.m.y г., 19:05. Основание: правописна грешка
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #44
                              Значи вчера ходих до един магазин за руски чясти извадиха ми два алтернатора за лада от по 120 лева на които едното ухо пасва а другото е съвсем различно и няма начин да се преправи ,а и са с два кабела а при мен са три (триполюсен ток) !
                              След вта извадиха на самара 150 лева очти същият като другите !
                              Твоят може би е от лада 10 тея новите и сигурно цената му ще е 200 лева !
                              Аз ще сменям диодният блок ще излезе към 40 лева и четките с регулатора дет съм сменил те 50 лева , задният лагера ако е зле ще го сменя той 15 лева ей ги 105 лева !
                              Ако беще толкова руския алтернатор и да става щеше да е по-добре нов !
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment


                              • #45
                                кабелите са само два.Тия дето са дебелите са един кабел.Отиват направо в акумулатора.Другия е за лампата и за възбуждане.Оказа се ,че имам три задника за нашите генератори.Май ние сме задниците.Наздраве!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X